/ Fanny & Evelina


Postat av: Lina Eriksson
till evelina :
varför har vi slutat träffas ?
kommer du ihåg när vi hängde i smedby typ varje dag?
saknar du mig ? ( jag saknar dig )
jag älskar dig tvilling, kommer du ihåg den där bilden där vi var grymt lika ? ÄLSKAR DIG EVELINA <3

Svar; 1. Ingen aning, kanske dax att träffas snart eller?
2. Ja de klart jag kommer ihåg.
3. Ja jag saknar dig.
4. Ja, har inte kvar bilden :( Men klart jag kommer ihåg bilden. Älskar dig med!

Postat av: isabelle hehehheheheh :$
varför är jag så bäst?
evelina, varför har vi inte träffas på hundra år?
varför är jag cool? jo för att de bara e så.
loooove er <3

Svar; Du är inte bäst!! :D
Ingen aning ;o
Suck.. De är du inte heller !!
Vi älskar dig också gumsiz.

Postat av: tindra
frågor till er båda .
är ni oskuld ?
vem litar ni mest på ?
vem hatar ni eller villka ?
villka saknar ni ?

Svar; 1. nej på båda.
2. varandra.
3. ingen?
4. massor ;)


Postat av: kkkkkajsah
Saknar ni mig? Visst vi borde träffas någon gång !? Ehm har nt så mycke mer att säga puss på er älskar er :D

Svar; ja gumman, vi borde träffas snart. we love you

Postat av: dlnia.m
hihi, hur mycket älskar ni mig ?
hur länge har ni kännt varandra ?
va sommaren 2010 bra för er ? :)
puss älskar er <3

Svar; 1. Mycket
2. Ett år och en månad ungefär.
3. Yesbox, fast kunde varit bättre :)
Puss, vi älskar dig också <3

Postat av: amanda
1. gillar ni någon just nu?
2. hur gamla är ni?
3. vad gör ni på fritiden?
kommer inte på mer =) grym blogg!

Svar; 1. Ja på båda.
2. 97or
3. Är med kompisar :)
Tack så mycket.

Postat av: sofie
hhur känner ni varandra??
går ni i samma skola?
har ni någon pojkvän??
är ni oskulda? (:
hur långt har ni gått med en kille?
kramkram

Svar; 1. genom skolan.
2. haha ja tydligen
3. evelina ja, fanny nej. :/
4. nej.
5. haha läs svaret över ;)
kram på med!

Kommentarer
Postat av: johannaaaaa

haha vf är det så intressant och veta om ni är oskulda ? försöker tjejerna ligga me er eller shit småbarn.......

2010-09-14 @ 12:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0