/ Fanny L. Lindström

imorgon träffar jag den här snygging. blir till och va barnvakt och baka :D hahahah ja. och en sak till, jag blev blockad på facebook! jag får inte skriva i någons logg, eller komentera någons inlägg. inte ens mina egna =( och det är tack vare sandra :* haha. men tycker mest synd om najda, 291 fan. hahah meningen att vi skulle göra 300 men min facebook blev ju blockad och sandra vågade inte riskera sin också. förlåt nadja men du kommer nog skratta du också. uppdaterar mer imorgon, kanske på kvällen. men ska se om jag kan sova över hos isabelle imorgon eftersom hennes mamma kommer hem sent och då orkar man inte ta bussen liksom ;) men vi får se. nu ska jag aallafall lägga mig i sängen och somna. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0