skolan -.-

vi skulle ju svara på frågorna idag men det går inte eftersom att evelina är sjuk =( men jaja. har ju emelie att umgås med och det är ju tur! :) just nu är det rast, yeaaah. men emelie har lektion så jag har väl sådär jääätte tråkigt. men tror nog vi svarar på frågorna imorgon istället, så fortsätt ställa frågor! idag ska jag vara med isabelle och filippa. vi ska åkta till stan för filippa ska typ kolla på kläder hörde jag igår iallafall? :p hehe. men nu smsade emelie och sa att jag ska kolla vad det är för lunch så jag skriver mer på lunchen om vi inte måste gå ut. slutar halv fyra och då åker vi driekt till stan sen så kommer jag hem runt 8-9 kanske. puss
/ fanny l. lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0